2017. március 26., vasárnap

5 km-re felkészülés: probléma

Sajnos úgynéz ki, kis csúszást szenved a felkészülésem, ami azért baj, mert egy hét múlva van a verseny. Beszereztem egy sérülést.


Az történt ugyanis, hogy a tegnapi futás felénél fájni kezdett a külboka feletti terület a jobb lábamon. A távot/időt még lefutottam, de már eléggé szenvedtem a végére. Este pihentettem, borogattam, hűsítettem, de mára az lett a helyzet, hogy sántítva tudok járni csak. 😟
Úgy néz ki, hogy a peroneusokkal bántam el a jobb lábamon, valószínűleg túlterhelődtek. Az egyéb problémáim (az ízületi kopással megáldott jobb térdem, a csoffadt meniscusaim, a scoliosisom, a keresztcsonti dislocatio-m - egy halom bno kódot írhatnék ide róluk...) miatt valószínűleg nem fordítottam elegendő figyelmet a megfelelő terhelésre, talán a bemelegítésnél is többet kellett volna ezzel foglalkozni. Mindenesetre jelenleg hűtőpárnával a sportkrémmel bekent, felpolcolt bokámon, pihentetem, hogy az esti Mariza koncertre azért el tudjak legalább menni.
Ám nem adom fel még a versenyt, talán ha egy-két napig kímélem, kezelem, nég a versenyre használható állapotba kerül, és le tudom futni/gyalogolni a távot. Most aztán tényleg drukkoljatok!