2015. október 31., szombat

Az igazi tökfej

A pilot jó eredményei alapján végül hozzáláttunk a kivitelezéshez, és elkészítettünk hazai együttműködés (ő meg én) keretében az igazi Halloween tökfejet. A korábbi tapasztalatokat felhasználva, valamint egy jóval nagyobb tököt választva alakítottuk ki a kooperációban résztvevők számára egyaránt megfelelő paraméterekkel rendelkező példányt. A folyamatot az alábbi képek szemléltetik:







Ahogy látszik, extra megjelenést alkalmaztunk, hiszen kivehető orrú változatot faragtunk, így változtatható külsővel rendelkezett tökfejünk :) Ez a megvilágításkor volt jól érzékelhető, ahogy a fény különbözőképpen áradt belőle. Alább tehát a produktum, portfoliója képei még nem tökéletesek, de sokoldalúságát talán már tükrözik. :)




Végül csoportképet alkottunk, egy együttműködők és a produktum közös képén jól látszik a pozitív kapcsolat köztünk, még akkor is, ha "éle kést mártottunk beléje" :)

Természetesen azért, hogy semmi ne menjen pocsékba, a tökmagokat alaposan megtisztítottam a tükhústól és minden mástól, majd az átmosás után konyharuhán hagytam száradni jó ideig, végül sütőpapírral kibélelt tepsibe simítottam, alaposan meghintettem sóval, és 20-25 perc alatt 200 fokos sütőben (keringetős opcióval) megsütöttem. Jó kis esti csemege lett így belőle.


Végül pedig legyen itt szakmai együttműködésünk eredményének összefoglalója, mely alátámasztja tevékenységünk létjogosultságát és igazolja a kapott támogatások megfelelő célra történt felhasználását (bocs, lehet, hogy kicsit sok támopban dolgoztam az utóbbi időben).