2016. július 18., hétfő

+1 recept: Aszalt szilvás, kolbászos cipó

Ma még egy klassz dolgot kipróbáltam, ezt is megosztom veletek gyorsan, mert megéri elkészíteni, nagyon finom. Szintén nem tart sokáig, nem bonyolult, és közben még mást is lehet csinálni. (éljen a multitasking :) ). Ahogy a címben is szerepel, ez az étek párosítja az első hallásra egymáshoz nem túl közelinek tűnő aszalt szilvát és a füstölt kolbászt. Mindezt egy cipóba "rejtve". Ehetitek reggelire, sonkával, vagy akár lekvárral is, de jó lehet vacsorára, esetleg ebédhez kísérőnek, de akár saláta mellé is. Jöjjön a recept.

Ez a finomság szintén kapcsolatban áll a Nők Lapjával, annyiban, hogy az egyik számban volt egy dr. Oetker füzetke, még tavasszal, tele finomságokkal. Nos, ezt is ott találtam, íme, a hozzávalók és a recept:



A fentieknél sokkal többet nem is kell tudni :)
Én annyit módosítottam a recepten, hogy pisztácia helyett tökmagot tettem bele. A tészta állagára ügyelni kell, hogy ne legyen nagyon ragadós, mert akkor irtó nehéz a tepsibe varázsolni. 
Azt a mondatot, hogy "1 cm hosszan bevágjuk", én nem tudtam értelmezni, így 1 cm mélyen vágtam be hosszanti rányban, középtájt. Ennek láttam értelmét :) 
Az eredmény pedig ez lett:




Uzsonnára kávé mellé éppen jól esett a képen látható két levágott szeletke :D