2017. szeptember 2., szombat

A nyár ízei - üvegben



Mindenki azt mondja, itt az ősz, vége a nyárnak. Én ugyan még nem érzem, de arra gondoltam, ha sokan mondják, biztos igazuk lehet :) ezért mielőtt elillanna, elteszek belőle őszre/télre. Ehhez pont kapóra jött annak a blognak a bejegyzése, ahonnan már párszor inspirálódtam: Heni süt neked. Most az egyszerűen elkészíthető, a nyár ízeit és színeit a zöldfűszeres paradicsomszósz formájában későbbre mentő receptet választottam. Az elkészítése könnyű, itt találjátok, hogyan kell. Én csak néhány képpel dokumentálom most, hogy hogyan kerül a nyár egy üvegbe, hogy majd a hűvösebb, szürkébb napokon előkerülhessen, és felidézze azokat az ízeket, amelyeket júniustól augusztusig oly sokszor élveztünk (én legalábbis). Jöjjenek a képek.

Az előkészített sütnivaló:


A sütőből bő egy óra után kikerülve így mutatott:

Majd átkerült egy lábasba, hogy amiben összeturmixoltam.

Végül pedig befőttesüvegbe szedtem.




Kb másfél kiló paradicsomból két üvegnyi lett.
Ajánlom kipróbálásra, biztos csodás élmény lesz mondjuk novemberben elővenni, és pl tésztára téve elfogyasztani.
😊