2017. április 15., szombat

A húsvéti menüm

Azt gondoltam az elmúlt napokban, hogy így, hogy egyedül vagyok, nem csinálok nagy ügyet a Húsvétból. Aztán meg azt, hogy azért persze húsvéti étel mégiscsak kellene, egy-kettő legalább. Így szépen meg is terveztem szerdán a következő keddig tartó időszakra a napi menüket. Ezt csütörtökig jól is tartottam :D (Persze a Húsvét előtti napok csak "sima" menüvel mentek, ezekről most nem írok.) Aztán annyira jól sikerült az ünnep tervezése, hogy a Húsvétvasárnap és a Húsvéthétfő bőséges ellátással üzemel majd. :D Lássuk a menüt.





A két nap a következő ételekkel "tűzdelt":
  • sárga túró (ezt már megcsináltam korábban, itt írtam róla)
  • sajtos, köménymagos pogácsa (szintén korábban elkészítettem)
  • Húsvéti sonka
  • egyben sült karaj
  • méhész kalács
  • Stefánia vagdalt
  • tonhalas töltött tojás
Az alábbi képek illusztrálják a fenti menüt, a receptek pedig a képek feletti linkeken elérhetőek.

Sajtos, köménymagos pogácsa (ez sajnos nem lett túl jó, nem kelt meg a tészta az instant élesztővel)



Húsvéti sonka (füstölt sonka a termelői piacról, amit megfőztem, kis módosítással - fehér helyett vörösborral)

(kép később)

Egyben sült karaj gazdagon



Méhész kalács (ez friss élesztővel már nagyon szépen megkelt)



Stefánia vagdalt (őzgerinc formában sütve)




Tonhalas töltött tojás



Szép Húsvétot mindenkinek!